- Smulkiau
- Peržiūros: 839
INFORMACIJA APIE MOKYKLOS ŠVIETIMO PAGALBĄ
Mokykloje švietimo pagalbą mokiniui teikia šie specialistai: psichologė, logopedė, specialioji pedagogė, socialinė pedagogė.
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymui mokykloje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (rūpintojais, globėjais).
Jolanta Dulinskienė Psichologė Etato dydis 1 et. Elektroninio pašto adresas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
7:30-17:30 Pietų pertrauka 12:00-12:30 |
7:30-13:30 Pietų pertrauka 13:30-14:00 |
7:30-18:00 Pietų pertrauka 13:00-13:30 |
12:00-18:30 Pietų pertrauka 11:30-12:00 |
7:30-11:30 |
|
Lankyti mokymai |
2022-04-22 nuotolinė mokslinė praktinė konferencija „Vaikų ir paauglių psichikos sveikata: prevencijos ir gydymo aktualūs klausimai. VU MF. 5 val. 2022-04-27 „Social Emotional Learning to Empower Students with Learning Disabilities and ADHD“. VDU. 7 val. 2022-05-04 „Paauglių tapatumo raidos vertinimas: mokymai naudoti klausimyną AIDA psichologo praktikoje“. VU FF. 4 val. 2022 m. dalyvavo ir baigė 3 pakopų „Vaikų raidos vertinimo skalių (DISC)“ metodikos mokymo programą. VĮ „Mažylis ir šeima“. 48 val. 2023-02-13 ,,Autizmo spektro sutrikimų turinčių mokinių ypatumai", ,,Struktūruotas mokymas". SRVKS. 2023-04-17 Dirbtuvės „Kaip sukurti vizualines pagalbos priemones naudojant kompiuterines programas?". (Selector programa) SRVKS. 2023 m. gegužės mėn. Metodika „Didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atpažinimas“, Cattell fluidinio intelekto testas (CFT 20-R). 2023-10-16 „Low Arousal“ metodo mokymai ir patobulino specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių asmenų pažinimo kompetenciją. 8 val. Lektorė Pia Lindberg Fenger. 2023-12-04 Mokymai ,,Atrankos testas skaitymo ir rašymo sunkumams atpažinti“. 2023-12-04, 2023-12-18 Metodika ,,Atrankos testas skaitymo rašymo sunkumams atpažinti“. 16 val. |
Specialiosios pedagoginės pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą.
Lina Junienė Logopedė Etato dydis 0,44 et. Elektroninio pašto adresas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
13:00-15:15 |
13:00-17:00 |
13:00-17:00 |
13:00-16:15 |
13:00-15:10 |
|
Lankyti mokymai |
2024-02-27 „Sensorinių erdvių kūrimas atsižvelgiant į skirtingus vaikų poreikius“. 2024-02-27 „Vizualinės pagalbos kortelės įtraukiajame ugdyme: kaip tinkamai jas naudoti?“. 2024-02-27 „Koks yra mokytojų padėjėjų vaidmuo šiuolaikinėje mokykloje?“. |
||||
Logopedas Etato dydis 2,31 et. |
Nėra |
||||
Roberta Radziukienė Specialioji pedagogė Etato dydis 1,50 et. Elektroninio pašto adresas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. |
7:45-18:00 Pietų pertrauka 13:00-13:30 |
7:45-17:30 Pietų pertrauka 13:00-13:30 |
7:45-18:00 Pietų pertrauka 13:30-14:00 |
7:45-18:00 Pietų pertrauka 12:30-13:00 |
7:45-17:45 Pietų pertrauka 13:30-14:00 |
Lankyti mokymai |
2023-02-13 Mokymai mokyklos mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams. Mokymų turinys iš dviejų dalių. Viena tema – ,,Autizmo spektro sutrikimų turinčių mokinių ypatumai", kita tema – ,,Struktūruotas mokymas". Dalyvavimas ilgalaikės programos mokymuose „Kompetencijų ugdymas pamokoje pasitelkiant personalizuoto ir savivaldžio mokymosi prieigas“. 6 val. 2023-04-12 Seminaras dalyko turinio planavimui ir planavimo kompetencijų ugdymui „Pamokos, orientuotos į kompetencijų ugdymą, uždaviniai. Susitarimas dėl sėkmės ir vertinimo kriterijų“. 2023-04-17 Dirbtuvės. ,,Kaip sukurti vizualines pagalbos priemones naudojant kompiuterines programas?" Picto Selector programa. 2023-10-27 SVRKS viešoji konsultacija „Struktūruotas mokymas – dienotvarkės ir veiklų, užduočių struktūravimas“. 2023-11-28 Respublikinė mokslinė – praktinė konferencija „Įvairiapusės įtraukiojo ugdymo patirtys švietimo įstaigos. 2023 m. gruodžio mėn. Baigti mokymai „Mokyklų darbuotojų kompetencijos psichikos sveikatos srityje didinimas“. Baigimo pažymėjimas. 32 val. Per visus 2023 metus. Dalyvavimas Vilniaus pedagoginės psichologinės tarnybos organizuojama socialinių pedagogų darbo aptarimų grupėse. |
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis – padėti tėvams (globėjams, rūpintojams), kad būtų įgyvendinta vaiko ir mokinio teisė į mokslą, užtikrinti mokinio saugumą mokykloje: išsiaiškinti ir šalinti priežastis, dėl kurių mokinys negali lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.
Mokyklos bendruomenės pasirengimas :
Pedagogų pasirengimas |
Lankyti mokymai |
2022-06-16 Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Įtraukusis ugdymas“. 2022-09-14 Kursai ,,Specialioji pedagogika ir psichologija“. 2022-10-18 Seminaras „Streso ir emocijų valdymas. Kaip padėti sau ir aplinkiniams“. 2022-10-14 Seminaras „Mokytojau, atpažink mano mokymosi sutrikimą ir įtrauk į ugdymo procesą, kad būčiau lygiavertis jo dalyvis“. 2023-03-14 Mokymai ,,Kokius nuraminimo metodus taikyti jautriems ar nepaklusniems vaikams?“. 2023-03-15 Seminaras „Sensorinių erdvių kūrimas atsižvelgiant į skirtingus vaikų poreikius“. 2023-04-28 Dalyvavimas nuotolinėje Vilniaus miesto mokytojų konferencijoje „Integruoto ugdymo patirtys“. 2023-11-28 Dalyvavimas Respublikinėje mokslinėje – praktinėje konferencijoje „Įvairiapusės įtraukiojo ugdymo patirtys švietimo įstaigoje“. |
|
Mokinių tėvų informavimas |
Nuorodos į viešąją informaciją apie įtraukųjį ugdymą: https://www.nsa.sm m.lt/itrauktisugdyme/ https://www.youtu be.com/watch?v=yI MU9YHTirs https://www.youtu be.com/watch?v=fRA_JgLfhQ https://www.youtu be.com/watch?v=K Z0UcU5HnWw |
Literatūra | Įtraukusis ugdymas. Neuroįvairovė. Kas padeda mokytis kartu? |
Mokykla specialiosios klasės neturi, specialiosios erdvės mokiniams (nusiraminimui, poilsiui, atsipalaidavimui, atsitraukimui esant poreikiams) neturi.