Balandžio 19-30 dienomis nuotolinio mokymosi metu buvo vykdomos veiklos , naudojant probleminio mokymo metodiką. Pasirinkome temą „ Žemė mūsų planeta“. Mokiniams buvo iškeltas klausimas „Ar reikia žemei to, ko nereikia man?“.

Pirmų klasių mokiniai kalbėjo kaip beverčiai daiktai gali tapti reikalingais, kaip galima prikelti juos antram gyvenimui. Žiūrėjo filmukus apie taupymą, apie šiukšlių rūšiavimą. Išmokę rūšiavimo skanduotes, linksmai naudojo septynis ritminius ženklus, kurie padėjo įsiminti kokias medžiagas į kokį konteinerį reikia dėti. Pirmokai gamino paukščius, žaislus. Darbeliuose panaudojo žurnalus, laikraščius, kartoną, plastiko pakuotes, medicinines kaukes.

Antrokai kalbėjo ir vykdė tyrimus susijusius su oru, jo tarša. Mokiniai stebėjo pravažiuojančias įvairias transporto priemones. Diskutavo , kurios iš jų paklausios, dažniausiai naudojamos. Organizavo apklausas. Aiškinosi oro sudėtį, augalų svarbą žmogaus gyvenime.

Trečių klasių mokiniai diskutavo apie vandens taršos, taupymo problemas. Nagrinėjo vandens apytakos ratą, atliko tyrimus. Aiškinosi, kokia gali būti žvejybos įtaka vandens gyvajai gamtai. Domėjosi koks yra žalingas trąšų poveikis žemei. Smagiai žiūrėjo filmuką „ Saulės ir mėnulio ginčas“.

Ketvirtokai stebėjo skirtingus dirvožemius, atliko įvairius tyrimus. Grupėse jie analizavo, kaip skiriasi augimas įvairiose terpėse. Įkvėpti kūrybiškumo, ketvirtokai kūrė eilėraščius, įvairias matematines užduotis.

Mokiniai dalinosi savo patirtimi, darbų rezultatais, savo darbus pristatė draugams. Pasidžiaugė, jog atrado daug įdomių ir vertingų patyrimų.