Paguodos skrynelė. Vaikų emocijų savireguliacijos įgūdžių stiprinimas
- Smulkiau
- Renginiai
- Peržiūros: 195
Spalio mėn. Pasaulinės psichikos sveikatos dienai paminėti mokyklos psichologė ketvirtokams veda mokymus, stiprinančius emocinį raštingumą „Atverk paguodos skrynelę“.
Naudojant Islandijos peizažų įkvėptą pasaką „Paguodos skrynelės“ metodika ugdo mokinių gebėjimą pažinti savo emocijas, jas išsakyti ir reguliuoti.
Nauda dalyviams:
• Dalyvaudami „Paguodos skrynelių“ užsiėmime ir žaismingai kalbėdami apie rimtus dalykus, mokiniai bus labiau pasiruošę gyvenimo iššūkiams – lengviau tvarkytis su emocijomis, suprasti socialinį kontekstą, priimti sprendimus. Visi šie gebėjimai susiję su geresne emocijų savireguliacija.
• Vaikai po užsiėmimo namo parsineš savo papuoštą skrynelę, kuri galimai taps svarbiu jų savipagalbos įrankiu ankstyvosios paauglystės laikotarpiu. Rekomenduojama jose laikyti mielas, emocijas padedančias susireguliuoti smulkmenas, savipagalbos būdų sąrašus, kad kilus intensyviems ar ilgai trunkantiems jausmams, galima būtų sau padėti.
• Sužinoję, kad apie savo patirtis ir emocijas gali kalbėtis su suaugusiais žmonėmis, mokiniai jausis saugesni pasidalinti savo sunkumais ir, esant reikalui, kreiptis pagalbos.