saldainiaiKovo 29 d. mokykloje vyko probleminio ugdymo diena. Ji buvo paskirta vaikų mėgstamiems saldainiams. Išsikėlus probleminį klausimą, vaikai pirmiausia atliko tyrimą: išsiaiškino, kokie mėgstamiausi klasės saldainiai, kodėl jie dažniausiai gaminami su šokoladu, svėrė saldainius, matavo jų popierėlius, pasitelkė į pagalbą visus penkis pojūčius ir pateikė rezultatus, koks saldainių skonis, kaip čeža skirtingi popierėliai, iš kokios medžiagos jie pagaminti. Nagrinėjo ir saldainių popierėlių pavadinimus - ištyrė, kiek balsių, priebalsių ir skiemenų sudaro pavadinimą, kokios yra saldainių kilmės šalys. Pastudijavę sveiko maisto piramidę, vaikai kūrė sveikuoliškus vaisių ir daržovių saldainių receptus bei jų reklamą. Buvo sukurti matematiniai uždaviniai saldainių tema ir net eilėraščiai! Vaikai „išleido“ ir saldainių pratybų sąsiuvinius matematikos, muzikos, anglų kalbos, dailės ir technologijų bei pasaulio pažinimo pamokoms.

Ištirtus saldainių popierėlius pavertė meno kūrinėliais - suvėrė saldainių kirmėlę, sukonstravo čiulpinuką, sukūrė aplikaciją Velykų tema. Per šokio pamoką vaikai smagiai šoko „Candy“ šokį, o per anglų k. pamokas kūrė saldainių kelionės maršrutą taip išmokdami transporto priemonių bei šalių pavadinimus. Dieną vainikavo saldainių edukacija, kur vaikai patys gamino karamelę ir ledinukus. Vaikai labai džiaugėsi „saldainių“ diena, o mokytojos pripažino, jog toks mokymas tikrai įdomus, tačiau nemažas iššūkis, kai vaikai taip įsitraukia į veiklą, kad tenka gerokai paplušėti, norint jiems padėti viską ištirti ir išmokti.